Jij, je klant en een hechte band
“Jij wil iets met communicatie en marketing? Maar wat dan? Wat wil jij bereiken?”
Dit kunnen vragen zijn die in ons eerste gesprek naar voren komen en waar we samen een antwoord op zoeken. Jij wil de betrokkenheid van je (potentiële) klanten vergroten. Niet door ze jouw product of dienst op te leggen, want die tijd is voorbij. Jij wil met jouw marketing inspireren en informeren. Om de kloof tussen jou en je doelgroep te dichten en de band te versterken. Aan de tekentafel, zoeken wij uit wat jouw doel is en wie tot je doelgroep behoren.
Je vraag over communicatie omzetten in een plan
Als taalbewerker help ik je bij het analyseren, verhelderen, concretiseren en uitwerken van communicatie- en marketingvraagstukken. Of je nu werkt in de zorgsector, de bouwsector of in een culturele organisatie, de vraag hoe je betrokkenheid vergroot is in elke sector van belang.
Creatieve marketing die je doelgroep inspireert
Is je specifieke vraag omgezet in een strategisch plan? Dan ga ik creatief communicatiemateriaal creëren dat voor jouw doelgroep interessant is. Ik schrijf blogs, creëer content voor social media, verzin oneliners, maak white papers en schrijf online teksten. Allemaal in de lijn van het concept, dat al je communicatie een stevige basis geeft.
Genoeg over jou
Heb je genoeg over jezelf gelezen? En wil je wel eens weten wie ‘ik’ in bovenstaand verhaal is? Ben je nieuwsgierig geworden naar de persoon achter Taalbewerker? Dan is het tijd voor jou om kennis te maken met mij.